Wednesday, June 9, 2010

Biodata Diriku

Assalamualaikum.Saya anak kepada Rapidah dan Razali..Dengan pilihan nama yang indah saya bergelar Siti Balqisy..Mempunyai 5 orang adik beradik..Saya anak sulung.Jika arwah abang saya Abu Bakar sempat melihat dunia,saya adalah anak kedua.Selepas saya adik perempuan yang diberi nama Siti Zulaikha.Sekarang berusia 19 tahun dan menuntut di UITM kampus Puncak Perdana.Seterusnya arwah adik lelaki,Muhammad Illyas.Kembali ke rahmatullah pada usia 7 tahun.Jika hidup,kini berusia 18 tahun..Siti Khadyja,adik perempuan dan merupakan anak bongsu. Kini berusia 15 tahun..Terlupa pula, saya masih lagi menuntut di Kolej Profesional Mara, Seri Iskandar Perak.Sekarang usia saya 21 tahun dan berada di sem 2. Ambil Higher National Diploma in Business and Marketing..Latar belakang keluarga saya sederhana sahaja. Tapi kira miskin tegar..Sebab umi gaji tak tetap pun.huhu..Tapi bantuan makcik dan pakcik saudara yang dihulur menjadi naungan hidup sehingga kini..Okey setakat ni dulu..Nanti cerita pasal umi and ayah pulak..Wassalam..

Dari kiri: Saya,umi,ija,ika..

No comments:

Post a Comment